جمعه 14 اردیبهشت 1403
 
 
دکتر رفیعی :
اولین تورنمت بسکتبال گیلان و پنجمین مسابقات بسکتبال سه نفره و خیابانی در سال نود و هشت
 
دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان :
اولین مسابقات بسکتبال گیلان در سال ۱۳۹۸ و پنجمین تورنمت فستیوال خیابانی کشور
با ثبت ایونت از صبح امروز با حضور ۸ تیم زیر ۱۸ سال و ۸ تیم بالای ۱۸ سال در
« پارک شهدای منظریه » آغاز شد .
 
سرویس ورزشی موج برنا - بسکتبال استان گیلان همزمان با نوروز اولین فعالیت خود را با رقابتهای استانی و منطقه ای و با همت #کمیته_بسکتبال_خیابانی آغاز کرد .
رقابتهایی که سال گذشته با حضور نمایندگانی از #گلستان ، #مازندران ، #اردبیل ، #تبریز ، #خوزستان و ... برگزار شد و #سیل ابتدایی سال بدون حضور آنها و با یاد آنها   و در گیلان برگزار شد . 
 
دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان :
اولین مسابقات بسکتبال گیلان در سال ۱۳۹۸ و پنجمین تورنمت فستیوال خیابانی کشور با ثبت ایونت از صبح امروز با حضور ۸ تیم زیر ۱۸ سال و ۸ تیم بالای ۱۸ سال در « پارک شهدای منظریه » آغاز شد .
دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان با اشاره به برگزاری پنجمین مرحله رقابتهای بسکتبال خیابانی در گیلان ، افزود : اولین دور این رقابتها در فروردین سال 1397 و در گیلان برگزار شد و امروز پنجمین مرحله رقابتهای بسکتبال سه نفره در گیلان با حضور 16 تیم ، 8 تیم در رده زیر 18 سال و 8 تیم در رده بالای 18 سال برگزار می شود .
دکتر محمد رفیعی : بازیهای سه نفره زیر 18 سال با ثبت ایونت در فدراسیون جهانی FIBA
دکتر محمد رفیعی به رقابتهای بسکتبال زیر 18 سال اشاره با اولویت ثبت ایونت در فدراسیون جهانی FIBA برگزار می شود . این تورنمت در رده بالای 18 سال با حضور 8 تیم پیگیری خواهد شد . 
ریاست هیئت بسکتبال گیلان به آغاز این رقابتها از هفتم فروردین در زمین بسکتبال #پارک_شهدای_منظریه اشاره کرد و افزود : این رقابتها در دور مقدماتی برگزار شد و رقابتهای پایانی در روز هشتم فروردین برگزار می شود .
 
 یاد آور می شود این رقابتها زیر 18 سال با حضور تیمهای : طلایی ، یاران بهنام ، ستارگان صومعه سرا ، عدالت ، جوانان رشت ، آستانه ، استارت ، نورت بسکت ، آپرین
بالای 18 سال با حضور تیمهای : داماش ، پارک شهر ، ستارگان صومعه سرا ، ، درفک ، فریکز ، استارت ، نورت استریت زون ، 5شوز
 
#موج_برنا_ورزش_گیلان_بسکتبال
#ورزش_گیلان_بسکتبال #بسکتبال_خیابانی_گیلانی


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna